søndag den 20. maj 2007

15.000 kvinder i PINK!




Heldigvis havde jeg allerede hørt om Moonwalk, ellers havde jeg nok fået et chok da jeg i morges løb igennem Hyde Park. Parken var fyldt med kvinder med lyserøde BH'er, der havde gået hele natten gennem London til fordel for forskningen i brystkræft. Nu var de ved at nå målet som var et kæmpe (det må være verdens største) lyserøde telt midt i Hyde Park og var ved at slutte turen. Turens højdepunkt var nu alligevel rosenhaven nede ved Hyde Park Corner. Roserne var på deres højeste og stod flotte i den blide morgensol.

Dagens program er Kew Gardens og 3 private haver i nærheden. Jeg tager et par mobilfotos undervejs og uploader øvrige billeder i aften.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Har du ikke et foto?

Frank Kirkegaard sagde ...

Desværre havde jeg ikke mobilen med da jeg løb, men klik på linket i kvinder i teksten for at se et. Eller prøv moonwalk