fredag den 18. maj 2007

Natteliv i London

Jeg var i London i nat. Gik rundt på et fint og meget lækkert hotel, der lå med haver i flere etager. Hver etage var en ny dejlig have fyldt med mennesker, der spiste og hyggede sig. Der var levende musik og en fantastisk udsigt over Londons blinkede skyline.

Jeg gik nedad gennem alle haverne og kom til sidst ud gennem receptionen og ud i downtown London, hvor det nu var blevet dag. Her blev jeg opholdt af en interviewer, der ville høre om min viden om sko. Det viste sig selvfølgelig at han repræsenterede et skofirma, og han var noget skuffet over jeg overhovedet ikke havde hørt om skomærket. Men jeg fik så en brochure, og det var faktisk nogle meget lækre italienske sko, der samtidig skulle være utroligt behagelige at gå i!

Så mentalt er jeg allerede i London, selvom jeg først at pakke de sidste ting. Heriblandt sko – og hvad skal jeg vælge? Det er blevet til de fornuftige ecco-sko som jeg ved er gode at gå ind, og så de uundværlige løbesko. Jeg regner med at skulle trave en hel del rundt i de forskellige haver, så det skal være solidt og behageligt. Anne Fonnesbech nævnte, at man ikke kan tage til London uden pub-crawling, men det må så blive i de fornuftige sko. Jeg har virkelig ikke plads til 3 sæt sko. Der skal også være plads til indkøb, når jeg skal hjem. Men det havde nu været lækkert med et par håndsyede italienske sko.


Billede000.jpg
Theese shoes are made for walking



Senere i drømmen kom jeg hurtigt (!) til udkanten af London, hvor det hele lignede noget fra ”Midsommer Murders” og jeg blev opmærksom på nogle idylliske tomme boliger, men en smuk udsigt over London. de kunnne købes for ingen penge!! Ja, drømmene har man vel lov at ha'.

Ingen kommentarer: