tirsdag den 22. maj 2007

Epilog


drøm møder virkelighed


Bloggen er slut, jeg er jeg hjemme igen. Fra drømmehaver til den barske virkelighed. Min egen have i det "nye" hus skulle være påbegyndt i foråret, men jeg er overhovedet ikke kommet i gang. Problemet er selvfølgelig, at jeg har hovedet fuldt af fantastiske ideer, men mangler tid/penge til at få det udført. Sådan går det, når man rejser for meget rundt i stedet for at blive hjemme og passe haven.

The show must go on
Den offcielle åbning af flowershowet starter først i dag tirsdag nu hvor jeg er hjemme. De 157.000 biletter ER udsolgt, men det er muligt at følge showet fra den officielle hjemmeside. Der er link til siden med webcams og video her

BBC var og er allestedsnærværende på showet, og sender løbende fra udstillingen.
  • Wednesday 23 May, 7-8pm BBC One
  • Monday 21 - Friday 25 May, 8-9pm BBC Two
  • Saturday 26 May, 8.15-9.15pm, BBC Two
Der er også gode klip på deres hjemmeside. Klik her
......... eller hvis du vil se sidste års show: her.

2 kommentarer:

Grethe Ravn sagde ...

Kære Frank Kirkegaard
Hvor er det godt, at man kan få sine indtryk af Chelsea fra nettet i stedet for i en artikel i Haven, som slet ikke giver et tilstrækkeligt indtryk. Men det kunne være dejligt at vide på forhånd, hvornår BBC sender fra udstillingen. Jeg mener, det sker dagligt, så længe udstillingen varer. Mange mennesker - tror jeg da - har adgang til BBC Prime via kabel- el. satellit-tv. Jeg kunne tænke mig at vide, om der i år er lige så meget trængsel, som der har været de senere år, eller om problemerne med den store tilstrømning er søgt løst.
mvh
Grethe Ravn

Frank Kirkegaard sagde ...

Kære Grethe
Tak for kommentar og ide. Jeg har lagt link og TV-oversigt ind på min sidste blogpost. Her kan du selv følge showet via webcams og se hvor meget trængsel der er.

Selv var jeg der på pressedagen, hvor der ganske vist er mange mennesker, men god plads overalt.